10 levinud viga, mida sisuturundajad peavad kindlasti vältima

Sisuturundus võib olla väga tõhus viis brändi tuntuse, kodulehe liikluse ja müügipäringute suurendamiseks. Kuid on oluline meeles pidada, et sisuturundus on ka valdkond, mis pidevalt areneb ja see, mis töötab täna, ei pruugi enam homme töötada. Sisuturundajana on oluline olla kursis levinud vigadega, mis võib maksta teile väärtuslikku aega ja raha.

Siin on 10 peamist sisuturunduse viga, mida peaksite iga hinna eest vältima:

1. Sisuturunduse strateegia puudumine

Sisuturunduse eesmärk on pakkuda teie sihtrühmale suurepärast sisu. Kuid paljud turundajad kasutavad lihtsalt "postitame ja loodame" lähenemisviisi, avaldades oma kodulehel või sotsiaalmeedias mis tahes juhusliku sisu lootusega, et see toob liiklust ja müügipäringuid. Ilma selge plaanita võite olla kindel, et teie sisuga seotud jõupingutustel puudub suund ja fookus.

2. Oma sihtrühma mittetundmine

Teie sisu peaks olema teie sihtrühmale atraktiivne, mitte ainult hulk sõnu, mis on ühte lausesse kokku pandud. Inimesed tahavad osta inimestelt, kes on nagu nemad. Peate teadma, mida nad tahavad, kuidas nad mõtlevad ja kuidas probleeme lahendavad. Kui te pole kindel, kuidas oma lugejate tähelepanu köita, kaaluge nende vajadusi ja soove ning looge sisu, mis neid aitab.

3. Ei saada aru SEO põhireeglitest

Kasutage erinevaid SEO tehnikaid, et aidata oma sisulehtedel otsingumootorites kõrgemale tõusta ja meelitada ligi rohkem külastajaid. Kasutage oma sisus märksõnu, veenduge, et pealkirjad oleksid märksõnarikkad ja kasutage URL-i kirjutamisel õigeid SEO tavasid. Samas ärge pingutage märksõna tihedusega üle. Erinevad SEO eksperdid on selles kohas erineval arvamusel aga enamus nõustuvad, et märksõna tihedus ei tohiks ületada 3-5% kogu teksti sisust.

4. Sisu loomine lihtsalt sisu loomise pärast

Kui loote sisu ainult sisu loomise pärast, võtmata arvesse oma sihtrühma või ärieesmärke, on suur tõenäosus, et teie sisu on ebaoluline ega ei ole piisavalt köitev. Kui soovite luua köitvat sisu, peate oma sihtrühmale kindlasti väärtust pakkuma. Head sisuturundajad kulutavad tunde uurimistööle, planeerimisele ja sisu parendamisele.

5. Ei reklaamita oma sisu

Sisu eesmärk on meelitada ligi ja hoida uusi kliente, seega on oluline, et reklaamiksite oma sisu ka õigetele inimestele. Kui teil pole selleks eelarvet, alustage kasvõi väikesest eelarvest. Kui saate seda endale lubada, testige erinevaid reklaamiplatvorme, kuni leiate selle platvormi, mis kõige paremini töötab.

6. Ei mõõdeta oma tulemusi

Mis töötas ja mis mitte? Kas täitsite oma eesmärgid? Mida saaksite järgmisel korral paremini teha? Teil võib olla palju liiklust ja kaasatust, kuid kas te saate sellest ka kasu? Ilma tulemusi jälgimata on raske kindlaks teha, mis vajab parendamist. Peaksite alati jälgima ka äriliste eesmärkide täitumist, et veenduda, et teie jõupingutused toovad tulu. Kui teie jõupingutused veel tulu ei too, siis saate alati muudatusi teha ja oma strateegiat täiustada. Samas ärge unustage, et sisuturundus toob tulemusi pikema aja jooksul, mitte üleöö.

7. Sisu loomine valedesse kanalitesse

Kanalid, mida oma sisu levitamiseks kasutate, võivad teie tulemusi tohutult mõjutada. Kui avaldate oma sisu valedes kanalites, raiskate väärtuslikku aega ja raha. Enne kui otsustate, kus oma sisu avaldada, peate mõistma sihtrühma ja nende meediatarbimisharjumusi.

8. Liiga tihe (või liiga harv) sisu postitamine

Ärge unustage, et teie sisu postitamise sagedus on oluline. Kui postitate liiga sageli, võib see ärritada teie publikut ja nad võivad isegi teie brändi järgimise lõpetada. Kui postitate liiga harva, kaotab teie publik üldse huvi teid jälgida. Püüdke leida mõistlik postitamise sagedus ning keskenduge kvaliteedile, mitte kvantiteedille.

9. Kartus eksperimenteerida

Mõned sisuturundajad kardavad uusi asju proovida. Nad ei taha riskida ja kardavad, et nende ettevõte võib uut tüüpi sisuga katsetades raha kaotada. Sisuturundus on protsess, mis nõuab pidevat täiustamist ja arendamist. Kui kardate sisuga katsetada, siis teie sisuturunduse strateegia kannatab.

10. Kasutajakogemusest mööda vaatamine

Kasutajakogemus on võtmetähtsusega. Kui inimesed ei leia teie sisu või neile ei meeldi see, kuidas see välja näeb, siis nad ei osta teilt midagi. Peaksite alati mõtlema sellele, kuidas teie sisu muudab sihtrühma elu lihtsamaks ja viib nad konversioonini.

Kui soovite sisuturundusega edukas olla, on oluline vältida neid levinud vigu ja keskenduda kvaliteetse sisu loomisele, mis samastub teie sihtrühmaga ja toob tulemusi pikas perspektiivis. Õige strateegia abil saate saavutada sisuturundusega edu, mis toob teie ettevõttele kasu veel aastaid.

Loodan, et see postitus oli teile kasulik! Juhul, kui teil on sisuturunduses abi vaja, siis ärge kartke ka meiega ühendust võtmast.

Previous
Previous

Mida teha sotsiaalmeedias negatiivsete kommentaaridega?

Next
Next

Kõige levinumad põhjused, miks teie e-maili kampaaniad ebaõnnestuvad