10 pealkirja valemit, mis panevad inimesed lingile klikkima

10 pealkirja valemit, mis panevad inimesed lingile klikkima

Üks olulisemaid eesmärke veebis sisu loomisel on meelitada inimesi klikkima meie jagatud linkidel. Sõltumata sellest, kas tegemist on artiklite, blogipostituste või reklaamidega, on pealkiri see, mis esimesena köidab lugeja tähelepanu.

Kuid mõnikord võib hea sisu jääda märkamatuks, kui pealkiri ei suuda lugejaid köita. Õnneks on olemas mitmeid tõestatud valemeid, mis aitavad suurendada lingile klikkivate inimeste arvu. Selles artiklis tutvustamegi 10 pealkirja valemit, mis panevad inimesi meie linkidele klikkima.

1) Intrigeeriv küsimus

Küsimused äratavad lugejates uudishimu ning soovi saada teada vastust. Kasuta pealkirjas intrigeerivat küsimust, mis sunnib lugejat tahtma rohkem teada saada.

Näide: ‘‘Kas sa tead, kuidas säästa 50% elektrienergia arvelt?’’

2) Üllatuslikud faktid või statistika

Ootamatud faktid või intrigeeriv statistika tõmbavad tähelepanu ning meelitavad lugejaid edasi lugema.

Näide: ‘‘80% inimestest ei tea seda lihtsat trikki aja efektiivsemaks kasutamiseks’’

3) Nimekirjad

Inimesed armastavad nimekirju, sest need on lihtsad ja kiiresti loetavad. Kasuta numbreid pealkirjas, et lubada lugejale konkreetset arvu kasulikke punkte või näpunäiteid.

Näide: ‘‘15 meetodit eduka presentatsiooni valmistamiseks’’

4) Emotsioonid ja võimendus

Pealkirjad, mis kutsuvad esile emotsioone nagu naer, rõõm, kaastunne või uudishimu, meelitavad inimesi sisu avama.

Näide: ‘‘Hämmastavad ja liigutavad lood sõprusest, mis sulatavad su südame’’

5) Šokeeriv fakt

Šokeerivad faktid on suurepärased tähelepanu äratamiseks. Kasuta tõestatud ja usaldusväärseid allikaid.

Näide: ‘‘Üllatav tõde - mida see lemmiktoit tegelikult su tervisele teeb?’’

6) Auhindade ja tunnustuste mainimine

Kui su ettevõtte on saanud auhindu või tunnustusi, ära pelga neid pealkirjas välja tuua. See lisab usaldusväärsust.

Näide: ‘‘Aasta parim reisisihtkoht - vaata, miks see koht võlus žüriid’’

7) Ekspertide tsitaadid

Kasuta pealkirjas tunnustatud ekspertide tsitaate, mis annavad usaldusväärsust ja tõsidust.

Näide: ‘‘Kliimamuutus on suurim oht meie planeedile’’ - Dr. Julia Green

8) Kutsed tegutsema

Kasuta pealkirjas isiklikke asesõnu, et kaasata lugejaid tegevusse.

Näide: ‘‘Avasta, kuidas sina saad oma rahalisi eesmärke saavutada’’

9) Ajaline piirang

Pane pealkirja sisse ajaline piirang, mis innustab lugejaid kiiresti reageerima.

Näide: ‘‘Soodustus vaid 24 tundi : ära maga maha parimaid pakkumisi!’’

10) Intrigeeriv vihje

Anna pealkirjas vihje selle kohta, millest sisu räägib, aga hoia peamised punktid avastamiseks sisu sees.

Näide: ‘‘See kaunis sihtkoht, kuhu paljud unistavad reisida, peidab endas ootamatut saladust’’

Hea pealkiri on nagu magnet, mis tõmbab lugejaid sinu sisu lugema. Oluline on aga meeles pidada, et pealkirjad peavad vastama sisule ning olema ausad ja usaldusväärsed. Õigesti kasutades aitavad need valemid meelitada rohkem külastajaid ning suurendada sisu nähtavust veebis.

Previous
Previous

20 põhjust, miks võtta appi endale digiturunduse agentuur

Next
Next

5 viisi, kuidas veenda oma tegevjuhti suurendama digiturunduse eelarvet