38 populaarset üleskutse tegevusele (CTA) näidet, mis panevad inimesed klikkima

Kuidas panna inimesed teie kodulehel soovitud tegevust ette võtma? Üks tõhusamaid viise selleks on hästi koostatud üleskutse tegevusele (CTA ehk call-to-action). CTA on lühike fraas või lause, mis innustab kodulehe külastajat tegema konkreetset toimingut, näiteks andma oma e-maili uudiskirja saamiseks, sooritama ostu või kontaktvormi täitma. Paljudel kodulehtedel on mitu CTA-d, mis on strateegiliselt paigutatud nii, et need julgustaksid kasutajat soovitud tegevust ette võtma.

Teie CTA peaks olema konkreetne, tähelepanu äratav ja sihtrühma jaoks asjakohane. Oleme koostanud nimekirja erinevate tööstusharude ja niššide populaarsetest CTA näidetest, mis on osutunud tõhusaks konversioonide suurendamisel.

Siin on inspiratsiooniks 38 näidet tõhusatest CTA-fraasidest, mis innustavad tegevusele.

1. Proovi 30 päeva tasuta

2. Liitu meie uudiskirjaga

3. Broneeri demo

4. Alusta tasuta prooviperioodi

5. Laadi alla meie e-raamat

6. Telli meie taskuhääling

7. Vaata meie veebiseminari

9. Loe meie blogi

10. Jälgi meid sotsiaalmeedias

11. Osta kohe

12. Broneeri

13. Leia asukoht

14. Anneta nüüd

15. Registreeru kohe

16. Broneeri konsultatsioon

17. Palka meid

18. Liitu meie meeskonnaga

19. Küsi lisateavet

20. Võta ühendust

21. Lepi kokku kohtumine

22. Küsi pakkumist

23. Telli kohe

24. Lisa ostukorvi

25. Helista juba täna

26. Rääkige juba täna spetsialistiga

27. Laadi alla

28. Loe edasi

29. Vaata näidist

30. Registreeru, et võita

31. Liitu kohe, et võita

32. Telli ja võida

33. Kiirusta! Pakkumine aegub peagi

34. Osta nüüd! Soodusmüük lõpeb peagi

35. Osta, kuni kaupa jätkub

36. Ära jäta seda võimalust kasutamata! Osta kohe

37. Kiirusta, pakkumine aegub peagi

38. Viimane võimalus osta!

See on ainult väike nimekiri kõikvõimalikest CTA-dest. Tähtis on pidada meeles, et CTA peaks olema loodud nii, et see suunaks teie külastajad ostuprotsessi järgmise sammu juurde. Kindlasti proovige kasutada oma kodulehel mitmeid erinevaid CTA-sid ning võimalusel A/B testige neid, et leida üles need CTA-d, mis töötavad paremini.

Previous
Previous

5 taktikat parendamaks oma remarketing ehk taasturundus strateegiat

Next
Next

7 viisi, kuidas e-kaubanduses suurendada klientide lojaalsust