38 populaarset üleskutse tegevusele (CTA) näidet, mis panevad inimesed klikkima
Kuidas panna inimesed teie kodulehel soovitud tegevust ette võtma? Üks tõhusamaid viise selleks on hästi koostatud üleskutse tegevusele (CTA ehk call-to-action). CTA on lühike fraas või lause, mis innustab kodulehe külastajat tegema konkreetset toimingut, näiteks andma oma e-maili uudiskirja saamiseks, sooritama ostu või kontaktvormi täitma. Paljudel kodulehtedel on mitu CTA-d, mis on strateegiliselt paigutatud nii, et need julgustaksid kasutajat soovitud tegevust ette võtma.
Teie CTA peaks olema konkreetne, tähelepanu äratav ja sihtrühma jaoks asjakohane. Oleme koostanud nimekirja erinevate tööstusharude ja niššide populaarsetest CTA näidetest, mis on osutunud tõhusaks konversioonide suurendamisel.
Siin on inspiratsiooniks 38 näidet tõhusatest CTA-fraasidest, mis innustavad tegevusele.
1. Proovi 30 päeva tasuta
2. Liitu meie uudiskirjaga
3. Broneeri demo
4. Alusta tasuta prooviperioodi
5. Laadi alla meie e-raamat
6. Telli meie taskuhääling
7. Vaata meie veebiseminari
9. Loe meie blogi
10. Jälgi meid sotsiaalmeedias
11. Osta kohe
12. Broneeri
13. Leia asukoht
14. Anneta nüüd
15. Registreeru kohe
16. Broneeri konsultatsioon
17. Palka meid
18. Liitu meie meeskonnaga
19. Küsi lisateavet
20. Võta ühendust
21. Lepi kokku kohtumine
22. Küsi pakkumist
23. Telli kohe
24. Lisa ostukorvi
25. Helista juba täna
26. Rääkige juba täna spetsialistiga
27. Laadi alla
28. Loe edasi
29. Vaata näidist
30. Registreeru, et võita
31. Liitu kohe, et võita
32. Telli ja võida
33. Kiirusta! Pakkumine aegub peagi
34. Osta nüüd! Soodusmüük lõpeb peagi
35. Osta, kuni kaupa jätkub
36. Ära jäta seda võimalust kasutamata! Osta kohe
37. Kiirusta, pakkumine aegub peagi
38. Viimane võimalus osta!
See on ainult väike nimekiri kõikvõimalikest CTA-dest. Tähtis on pidada meeles, et CTA peaks olema loodud nii, et see suunaks teie külastajad ostuprotsessi järgmise sammu juurde. Kindlasti proovige kasutada oma kodulehel mitmeid erinevaid CTA-sid ning võimalusel A/B testige neid, et leida üles need CTA-d, mis töötavad paremini.