Kuidas SEO ehk kodulehe optimeerimine on kulutõhus meetod müügi kasvatamiseks?
Kodulehe otsingumootoritele optimeerimine ehk SEO on kulutõhus viis aidata ettevõtetel oma eesmärke saavutada. SEO annab ettevõtetele võimaluse oma sisu optimeerida, muutes klientidel nende brändi veebist üles leidmise lihtsamaks. See on strateegia, mida saab kasutada mitmel erineval viisil ja mida saab kohandada iga eelarvega.
Siin on mõned viisid, kuidas SEO võib teie ettevõtet aidata:
Teadlikkuse suurendamine – SEO võimaldab ettevõtetel jõuda klientideni, kelleni neil võib-olla kunagi varem pole olnud võimalust jõuda. Isegi kui kliendid midagi konkreetset ei otsi, võivad nad teie kodulehe avastada ja teie ettevõttest teadlikuks saada. SEO suurendab võimalusi jõuda uute klientideni, kes otsivad teatud tüüpi teenust või toodet.
Suurendate müüki – mida rohkem on teie kodulehel liiklust, seda rohkem on teil müügivõimalusi. Kindel SEO-kava aitab teie ettevõttel otsingumootorites kõrgemale positsioonile jõuda, võimaldades teil jällegi jõuda suurema hulga publikuni.
Parem brändi äratundmine – suurema liikluse ja parema asetusega koduleht muudab teie ettevõte kohalikele klientidele paremini äratuntavaks. See võimaldab teie brändi näha oma ala eksperdina, mis aitab arendada tugevat brändiidentiteeti.
Kuidas alustada?
SEO osas on palju erinevaid strateegiaid, mida saab kasutada. Oluline on leida see, mis on teie ettevõtte jaoks kõige mõistlikum. Alustuseks koostage loend sellest, mida soovite SEO kaudu saavutada. See nimekiri peaks sisaldama teie vahetuid eesmärke ja pikaajalisi eesmärke. Kui teil on selge ettekujutus, mida soovite, võite alustada strateegia väljatöötamist.
Otsingumootorid kasutavad märksõnu selleks, et määrata, milliseid kodulehti otsingutulemustes näidata. Märksõnade uurimine on SEO oluline osa, sest peate teadma, mida inimesed otsivad, et saaksite veenduda, et teie kodulehte otsingutulemustes kuvatakse. Seega tehke korralik märksõna analüüs.
Kuidas parandada oma kodulehe positsiooni otsingutulemustes?
Kodulehe postitsiooni parandamiseks otsingutulemustes saate teha mitmeid asju. Siin on mõned võimalused:
1. Seadistage oma veebisaidil Google Analytics – see on tasuta veebianalüütika tööriist, mis aitab teil jälgida kodulehe külastajaid ja teada, kas teie pingutused kodulehe liikluse suurendamiseks toimivad või mitte.
2. Kasutage Google Search Console'i – see on ka Google'i tasuta tööriist, mis aitab teil oma kodulehte jälgida. Saate kontrollida, kas teie koduleht on indekseeritud või mitte ja milliste märksõnadega te välja tulete ning milline on teie lehe positsioon otsingutulemustes.
3. Kasutage pealkirjas ja URL-is märksõnu – Google'i otsingutulemused põhinevad märksõnadel, seega kasutage märksõnu, mida teie sihtrühm teie toodete või teenuste otsimisel kõige tõenäolisemalt kasutab.
4. Kasutage märksõnu kogu kodulehel – märksõnade kasutamine sisus parandab ka teie lehe positsooni otsingutulemustes.
5. Kasutage videote ja piltide pealkirjades märksõnu – lisage oma video või pildi pealkirja mõned märksõnad ja lisage kirjeldused, et selgitada, millest teie video või pilt räägib.
6. Veenduge, et teie koduleht laeks kiirelt – Google'i sõnul annab aeglane koduleht halva kasutajakogemuse. Mida kiiremini koduleht laeb, seda tõenäolisem on, et kasutajad ei lahku kohe kodulehelt.
7. Looge originaalset kvaliteetset sisu – looge kindlasti ainulaadset ja kvaliteetset sisu. Dubleeritud või kopeeritud sisu võib anda kasutajale halva kasutajakogemuse ja Google karistab teid selle eest.
8. Muutke oma koduleht mobiilisõbralikuks – veenduge, et teie koduleht oleks mobiilisõbralik. Inimesed kasutavad veebis surfamiseks nutitelefone ja tahvelarvuteid ning koduleht, mis pole mobiilisõbralik tekitab halva kasutajakogemuse.
9. Looge blogi või uudiste sektsioon – looge oma kodulehele blogi või uudiste sektsioon, et kodulehele pidevalt värsket sisu lisada.
10. Kirjutage või laske kirjutada artikleid– kirjutage või laske kirjutada artikleid oma valdkonnas tuntud veebilehtedele ning lisage kindlasti oma kodulehele viitavad lingid.
SEO on osutunud edukaks lugematute ettevõtete jaoks. SEO on endiselt tõhus ja usaldusväärne meetod müügi parandamiseks ja uute klientide leidmiseks. See on iga turundusplaani oluline osa ja see võib aidata teie ettevõttel uusi kõrgusi saavutada. Kui vajate abi oma SEO-ga või soovite rohkem teada saada tutvuge meie SEO teenusega.