Kuidas teha korralik sotsiaalmeedia turundusaudit?

Kuidas teha korralik sotsiaalmeedia turundusaudit?

Sotsiaalmeedia turundusest on saanud iga digiturunduse plaani lahutamatu osa. Kui teil on selge arusaam kui hästi teie sotsiaalmeedia turundus toimib, siis saate oma jõupingutustest maksimumi võtta. See artikkel annab samm-sammult juhendi, kuidas viia läbi terviklik sotsiaalmeedia turundusaudit. Sotsiaalmeedia turundusauditi läbi viimine võib olla kasulik harjutus igas suuruses ettevõtetele, kuna see võib aidata teil kindlaks teha parendusvaldkonnad ja võimaldab ka ära näha, mis juba hästi töötab.

1. Vaadake üle oma sotsiaalmeedia turunduse eesmärgid

Enne alustamist on kasulik omada selget arusaama oma ettevõtte eesmärkidest oma sotsiaalmeedia tegevuses. Oluline on teada, mida te üritate sotsiaalmeediaga saavutada ja kuidas teie tulemused nende eesmärkidega ühtivad. See peaks olema kõikehõlmavas turundusstrateegias selgelt määratletud. Siis on teil võimalik tegevusi prioritiseerida ja teate millistele mõõdikutele auditi ajal tähelepanu pöörata.

2. Vaadake statistikat

Kui eesmärgid on üle vaadatud, siis on aeg hakata statistikat koguma. See võib hõlmata teie asutuse sotsiaalmeedia lehtede statistikat, kodulehe külastavuse andmeid ja palju muud. Oluline on olla kursis iga kanali toimimisega ja kujundada oma strateegia vastavalt sellele. Võite endalt küsida kui palju tulu on sotsiaalmeedia kaudu teenitud? See on oluline, sest see näitab teie investeeringu tasuvust. Või kui palju kaasatust on teie sisuturundus tekitanud? Selleks tuleb vaadata statistikat, mis näitab kui palju on postitustele klikitud, neid kommenteeritud, jagatud või neile reaktsioone lisatud. Kui teil pole ise nendele andmetele juurdepääsu, peaks teie sotsiaalmeedia haldur või mõni teie meeskonna liige teid aitama.

3. Tehke konkurentide analüüs

Sotsiaalmeedia audit ei seisne ainult teie enda sotsiaalmeedia kontode inventuuris. See on ka hea võimalus näha, kui edukas te olete võrrreldes konkurentidega. Uurige, millistel sotsiaalmeediakanalitel on teie konkurendid aktiivsed. Uurige, millist sisu nad jagavad, kui tihti postitavad ning seda, kui edukat need postitused on. Võrrelge nende sotsiaalmeedia toimivust teie omaga. Kas jagate samadel päevadel sarnaseid postitusi? Kas postitate mõlemad umbes samal kellaajal? Kas teie konkurendid on teist aktiivsemad? Nii saate õppida oma konkurentidelt ja vaadata, mida saaksite ka ise paremini teha.

4. Analüüsige oma leide ja tehke kindlaks valdkonnad, mida tuleks parendada

Kui olete kõik statistika kokku kogunud, on aeg hakata seda analüüsima. Otsige mustreid ja suundumusi oma sotsiaalmeedia tegevuses, veebiliikluses ja kaasatuse mõõdikutes. Kui olete oma andmeid analüüsinud, leiate tõenäoliselt valdkonnad, mida saate parendada. Võib-olla postitate liiga sageli Facebooki ja mitte piisavalt Instagrami? Võib-olla raiskasite aega kanali peale, mis ei andnud tulemusi? Igal juhul tuvastage oma nõrgad kohad ja tehke kindlaks valdkonnad, mis töötavad juba hästi.

5. Koostage sotsiaalmeedia tegevuskava

Kui olete parendamist vajavad valdkonnad kindlaks teinud, on aeg hakata koostama sotsiaalmeedia turunduse tegevuskava. See peaks hõlmama konkreetseid eesmärke, strateegiaid ja taktikaid teie sotsiaalmeedias kohaloleku parendamiseks. Sotsiaalmeedia turunduse tegevuskava võiks vastata mitmetele küsimustele. Näiteks millistele kanalitele peaksite keskenduma? Millised on parimad ajad postitamiseks? Kuidas saaksite oma publikut rohkem kaasata? Milliseid sotsiaalmeedia tööriistu peaksite kasutama? Mida saate sel aastal paremini teha võrreldes eelmise aastaga? Kaasake sellesse protsessi kindlasti oma meeskond, sest nemad vastutavad plaani elluviimise eest.

Sotsiaalmeedia turunduse audit on hea viis kindlaks teha, kuidas teie sotsiaalmeedia turundus toimib. Tehes kokkuvõtte oma sotsiaalmeedia tegevusest, saate kindlaks teha parendusvaldkonnad ja koostada plaani edasiliikumiseks. Kui vajate abi sotsiaalmeedia turundusauditi tegemisel võtke meiega ühendust.

Previous
Previous

4 põhjust, miks lõpetada põdemine fännide arvu pärast

Next
Next

Muutke oma sisu silmapaistavaks neid 7. näpunäidet järgides