Miks kasutada automatiseeritud meilijadasid oma digiturunduses?

E-maili turundus on juba aastaid olnud üks tõhusamaid viise, kuidas ettevõtted suudavad oma sihtgrupiga suhelda ning nende tähelepanu püüda. Kuid lihtne masspostitamine ei ole enam piisav, et saavutada tõeliselt mõjuvaid tulemusi. Selleks, et olla konkurentsis edukas ja saavutada kõrgemaid konversioonimäärasid, on üha olulisem kasutada automatiseeritud meilijadasid oma turundusstrateegias. Miks see nii on ja kuidas see võib teie ettevõtte kasuks töötada? Selgitame seda artiklis.

1. Personaalne suhtlus

Üks suurimaid eeliseid automatiseeritud meilijadade kasutamisel on võimalus pakkuda personaalset suhtlust oma sihtgrupiga. Enam ei pea te saatma ühtsugust sõnumit kõigile oma kontaktidele. Selle asemel saate luua erinevaid meilijadasid vastavalt teie kontaktide käitumisele ja eelistustele. Näiteks saate saata spetsiaalse tervituskirja uutele tellijatele, jagada eksklusiivseid pakkumisi juba ostnud klientidele ning saata sisukaid nõuandeid nendele, kes on teie veebisaidil käinud, kuid veel midagi ostnud pole. Personaalne suhtlus tekitab klientides tunde, et nende vajadusi ja soove mõistetakse ning see suurendab oluliselt konversioonimäärasid.

2. Ajakohane ja õigeaegne suhtlus

Turunduses on ajastus kriitilise tähtsusega ning automatiseeritud meilijadad aitavad teil hoida oma suhtlust alati õigel ajal ja asjakohasena. Saate seadistada meilijadad, mis saadavad automaatselt sõnumeid vastavalt konkreetsetele sündmustele või ajakavale. Näiteks saate meelde tuletada ostukorvi pooleliolevaid oste või saata järelmüügikirju pärast ostu sooritamist. See aitab hoida kliente kaasatuna ning suurendab nende tõenäosust teie ettevõtet uuesti külastada või ostu sooritada.

3. Tõhus aja ja ressursi säästmine

Käsitsi e-mailide saatmine ja jälgimine võib olla aeganõudev ning nõuda palju ressursse. Automatiseeritud meilijadade kasutamine võimaldab teil oluliselt säästa aega ja ressursse. Kui olete seadistanud meilijada, toimub kogu suhtlus automaatselt vastavalt teie määratud reeglitele. See annab teile võimaluse keskenduda muudele olulistele turundusülesannetele ning samal ajal tagada, et teie klientidega suhtlemine toimub tõhusalt ja õigeaegselt.

4. Paremad analüüsi võimalused

Automatiseeritud meilijadade kasutamine võimaldab teil saada rohkem teavet selle kohta, kuidas teie e-mailid töötavad. Saate jälgida avamis- ja konversioonimäärasid ning analüüsida, millised e-mailid ja millised jadad toovad teile kõige paremaid tulemusi. See annab teile võimaluse oma turundusstrateegiat pidevalt optimeerida ja parandada ning seeläbi saavutada veelgi suuremaid tulemusi.

Kokkuvõtteks võib öelda, et automatiseeritud meilijadad on turunduse oluline osa, mis võib tuua teie ettevõttele mitmeid eeliseid. Need võimaldavad teil pakkuda personaalset suhtlust, hoida oma suhtlust ajakohasena, säästa aega ja ressursse ning saada paremat analüütilist teavet. Kui te seda juba ei tee, siis kaaluge kindlasti automatiseeritud meilijadade lisamist oma turundusstrateegiasse, sest see võib olla võti suurema edu saavutamiseks e-maili turunduses.

NB! Kui soovite personaalset abi B2B meilijadade tegemisel ja müügikontaktide leidmisel, siis uurige võimaluste kohta lähemalt siit.

Previous
Previous

Kas võtta appi digiturunduse agentuur või vabakutseline digiturundaja?

Next
Next

Tõhusam turunduslehter: 7 võtit paremate tulemusteni