• Sotsiaalmeedia reklaamikampaaniate müügirobotiks seadistamise süvakoolitus

    POOLEPÄEVANE ONLINE KOOLITUS

     

    02.12.2020 ZOOMIS

  • Seadistage oma sotsiaalmeedia efektiivseks müügirobotiks!

    Maailm keeras endale paar vinti peale ning ka turundus ei ole enam see mis eile – veelgi enam tuleb rõhku panna arukale müügistrateegiale ja -taktikale.


    Sotsiaalmeedia reklaamikampaaniate müügirobotiks seadistamise süvakoolitus annab teile oskused ja teadmised, mida ellu rakendades plingib teie ettevõte Facebookis ja Instagramis kutsuvalt nagu majakas ning müügid tulevad koju justkui iseenesest!

  • Las müügitöö teeb end ise ära!

    Mis on kiireim viis käivet ja tuntust suurendada? Müües jõuliselt tänu reklaamile sotsiaalmeedias!


    Eestis kasutab Facebooki umbes 700 000 inimest, ehk siis praktiliselt kõik on kohal.

     

    Koolitus aitab teil oma ettevõtte Facebooki reklaamikonto programmeerida tõhusaks müügirobotiks, mis 24/7 rahaliselt mõõdetavaid tulemusi toob!

  • Sotsiaalmeedia on parim müügikanal – kui osata seadistada.

    Võtame ühe näite elust enesest

    Aprillis aitasime digiteater.ee lansseerimist korraldada – korjata ühe kuuga ca 2 000 uut klienti üle Euroopa kriisi haripunktis ei ole just halb tulemus, eks?
    Mis meid tulemuseni viis – targalt seadistatud ja müügile suunatud reklaamikampaania Facebookis!

     

    Karl Kermes, Digiteater.ee ja Point juht ise ütleb nii:

     

    ''Nägin ja kuulsin Taavit ühel internetis turundamist õpetaval koolitusel. Seal sai selgeks, et tavakasutajana tegutseme sotsiaalmeedias turundades ikka väga „umbes“.

     

    Taavi on nagu hea matkajuht.

    Kaasasin projekti ka kolleege ning kõigile avaldas suurt muljet see kuidas keerulised asjad said lihtsalt seletatud, juhatamine oli proff ning kätt hoiti kogu aeg pulsil.''

     

  • Taavi koolitab. Aga, kes see Taavi veel on?

    Taavi Tammpere

    Praktik, kes on teinud rohkem kui 50 sotsiaalmeedia koolitust.

    Taavi Tammpere on digiagentuuri Social Fly tegevjuht ja turundusmagister, kes on üle 7. aasta spetsialiseerunud Facebookis ja Instagramis kuluefektiivsete kampaaniate tegemisele ning oskab praktikuna anda lihtsaid vastuseid ja toimivaid näpunäiteid. Ta on koolitanud Eestis, Inglismaal, Soomes ja Lätis kokku üle tuhande inimese.

     

    Samuti on ta õpetanud Estonian Business Schoolis sotsiaalmeedia turundust. Teinud on ta sotsiaalmeedia kampaaniaid 30+ riigis. Tema klientide hulka kuuluvad Timber.ee, Point, Weekend Jalatsipood, Tallinna Teletorn, Tartu Näitused jm.

  • No ja mida me ootame?

    Praegu on muidugi majanduses sada häda – ei tea keegi täpselt kuidas turg homme või aasta pärast käitub ja alalhoiuinstinkt käsib muudkui oodata ja kokku hoida – kuniks krapsakamad konkurendid on kõik võimalused endale napsanud!

     

    Sotsiaalmeedias pelgalt postitamise asemel peenelt tempereeritud müügikampaaniad üles seadma hakates saate varsti tõdeda, et oma sektori turuosa liidripositsioon püsib kindlalt teie käes ning kasum ja käive muudkui tõusevad.

     

    Sotsiaalmeedia peab müüki tooma! Sellepärast pane ennast süvakoolitusele kirja kohe.

     

    Koolitus toimub Zoomi kaudu 02.12.20 kell 13:00-17:00!

     

    Soodushind koolitusele on kuni 18.11.20 199eur+km. Peale seda on hind 299eur+km.

  • Veni, Vidi, Vici!

    Sotsiaalmeedia reklaamikampaaniate müügirobotiks seadistamise süvakoolitus annab teile metatasandi teadmised ja trumbid, millega haarata endale distantsilt ja kontaktivabalt suur turuosa nii kodu- kui ja välismaal.

     

    Süsteemne ja metoodiline reklaamkampaania toob lisaks laikidele teile ka konkreetset raha ning töötab oluliselt paremini kui boost! Ja mida te nende laikidega täpsemalt peale hakkategi...?

  • Laseme kogemustel rääkida

    Keidi, Georg Ots Spa Hotel:

    „Ma jäin päevaga VÄGA rahule! Mulle meeldis koolituse loogiline, lihtne ülesehitus, tempo ja teema käsitlus ka. Eriti heaks boonuseks oli ka video, sest mingid detailid ikka päris täpselt meelde ei jäänud ja ülihea on uuesti vaadata.“

    Jan, Veho Baltics:

    „Tekkis mitmeid uusi mõtteid ja järgmise kampaaniaga proovin kindlasti kvantiteediga peale lendamist erinevate piltide, pealkirjade ja varieeritud tekstidega.“
     

    Liis, Forklift OÜ:

    „Minule meeldis, et koolitus kulges mõnusas temposisegi hoolimata sellest, et vahepeal tuli praktilise poole pealt osalejaid kaasa aidata. Ja loomulikult põhiline eelistavapäraste koolituste ees oli praktiline pool – teooria sai kinnistatud praktiliste näidetega ja reaalselt läbi mängides.“

    Gen, Klavis OÜ:

    'Öeldakse, et "väga hea oli" on hea kuulata aga selle teadmisega pole midagi peal hakata, ning konstruktiivne kriitika on see mida ettevõtjad vajavad. See koolitus oli nii hea, et mul polegi mingit kriitikat öelda.''

  • Kiirete päralt on maailm!

    Müügikampaaniad sotsiaalmeedias on targa turunduse „must be“. Tule süvakoolitusele ja valmista oma ettevõttele truu müügirobot!

     

    Koolitus toimub Zoomi kaudu 02.12.20 kell 13:00-17:00!

     

    Soodushind koolitusele on kuni 18.11.20 199eur+km. Peale seda on hind 299eur+km.

  • Aga mis ja kuidas täpsemalt?

    Koolitusel seletame inimkeeli – lihtsalt, selgelt, konkreetselt - lahti kõik olulisemad Facebookis (ja Instagramis) reklaamimise nüansid ning anname praktilisi näpunäiteid kuidas ja mida teha, et saada kliendid just teie käest ostma ise sellele võimalikult vähe kulutades.
     

    Poolepäevase koolituse jooksul saate teada:

     

    ✔️ kuidas kliente sotsiaalmeedias kõnetada (sõnumite planeerimine)
    ✔️ kuidas reklaamikampaania mõju hinnata enne kampaaniaga alustamist – kas investeering tasub end ära?
    ✔️ kui tähtis on kodulehe või kampaanialehe analüütika jälgimine ja kuidas seda teha
    ✔️ mis vahe on Bränding (mainekujundus) vs. Direct Response (ostu saamisele suunatud turundus) kampaaniatel ja millal mida kasutada
    ✔️ miks kampaaniad võivad ebaõnnestuda isegi kui kõik tundub õigesti seadistatud olevat
    ✔️ mis vahe on Business Manageril ja Ads Manageril – mida mis puhul eelistada?
    ✔️ kuidas seadistada statistikat ja kuidas seda tõlgendada - Facebook Pixel ja Event koodid
    ✔️ kuidas leida ja valida sobivad sihtgrupid, kuidas nende tõhusust testida ning kasumlikumaid salvestada
    ✔️ kuidas seadistada Custom Audience ning milliseid erinevaid võimalusi see pakub
    ✔️ Facebooki reklaamide algoritmide saladused – mille alusel FB mõningaid reklaame teistele eelistab
    ✔️ kuidas kampaaniat erinevates kanalites näidata (k.a. Instagram)
    ✔️ mis on Campaign-Ad ja Sets-Ads. Struktuur ja erinevused
    ✔️ kuidas seadistada Retargeting kampaaniaid, ehk kuidas püüda kliente, kes teie ettevõtte vastu on juba huvi tundnud ning seega ka suurema tõenäosusega ostavad
    ✔️ kuidas valida kampaania mõõdikuid ja mõõta kampaania õnnestumist.

    Koolituspäevast teeme ka salvestise ning saate hiljem korduvalt kogu koolitusel räägitu uuesti üle vaadata.


    Samuti olete koolitusel osalemisega endale garanteerinud 45 minutit tasuta personaalset konsultatsiooni, mille käigus saame koolitusel painama jäänud küsimused individuaalselt ja teie ettevõtte omapäradest lähtuvalt koos üle vaadata.

     

    Meil on praktilisi kogemusi pea 8 aastat – teie saate sama pagasi kätte 4 tunniga!

     

    Koolitus toimub Zoomi kaudu 02.12.20 kell 13:00-17:00!

     

    Soodushind koolitusele on kuni 18.11.20 199eur+km. Peale seda on hind 299eur+km*.

     

    Juhul kui sulle veebikoolitus mingil põhjusel ei vasta su ootustele, siis kehtib sulle 100% raha tagasi garantii.

     

    Tahad, et tüütu müügitöö teeks end ise ära? Registreeri end koolitusele ja saa profiteadmised kuidas sotsiaalmeedia reaalset müüki tooma panna!

     

    * Tühistamise korral saab raha tagasi kui teada antakse vähemalt üks nädala enne koolituse algust. Muul juhul püüame võimalusel tõsta osaleja ümber teisele tulevasel koolitusele.

  • Tormijooks müügirobotite seadistamisele on alanud!

    Pane ennast kirja koolitusele juba praegu!