8 peamist põhjust, miks ettevõtted digiturundusega tulemusi ei saavuta

8 peamist põhjust, miks ettevõtted digiturundusega tulemusi ei saavuta

Paljudel ettevõtetel on raskusi digiturunduse kampaaniatega häid tulemusi saavutada, kuigi nad on teinud digiturundust juba aastaid. Selles artiklis uurime 8. peamist põhjust, miks ettevõtetel ei õnnestu oma digiturundusega tulemusi saavutada. Nendest peamistest põhjustest aru saades saavad ettevõtted veenduda, et nad on oma digiturunduse strateegiaga õigel teel.

1. Strateegia puudumine

Selgete digiturunduse eesmärkide seadmine on iga digiturunduse strateegia oluline osa. Kui teie ettevõttel pole digiturundusstrateegiat, on teil raske selle edu või ebaõnnestumist mõõta. Enne digitaalse turunduse kampaania väljatöötamist peate teadma oma eesmärke. Töötage välja kalender, mis sisaldab algus- ja lõppkuupäevi, sihtrühmi ja eesmärke. Selle teabe põhjal koostage digiturundusstrateegia.

2. Ei teata oma klientide vajadusi ja käitumist

Kui soovite välja töötada edukat digiturunduse kampaaniat, peate teadma, mis teie klientidele meeldib, mis ei meeldi ja mida nad tahavad. Peaksite kindlaks määrama, milliseid kanaleid nad eelistavad, kus nad veebis aega veedavad ja palju muud.

3. Ei teata, kuidas mõõta oma digiturunduskampaaniate edu

Kui soovite välja töötada edukat digiturunduse kampaaniat, peate teadma, kuidas mõõta oma strateegia edukust. Kasutage analüüsitööriistu, et mõõta, kui palju inimesi teie kodulehte külastab, millised on keskmised kliki hinnad, milline on kampaaniate läbiklikkimise määr ning palju muud.

4. Ei kasutata õigeid märksõnu

Teie digiturunduse kampaania ei ole efektiivne, kui kasutate valesid märksõnu. Kasutage termineid, mida inimesed otsivad. Enne kampaania alustamist veenduge, et teate, kuidas valida õigeid märksõnu, et tagada kampaaniate investeeringutasuvust.

5. Ei kasutata õigeid sotsiaalmeedia kanaleid

Teie digiturunduse kampaania ei ole tõhus, kui te ei ole õigetes sotsiaalmeedia kanalites aktiivne. Iga kanal on ainulaadne ja te soovite kasutada sotsiaalmeedia kanaleid, kus just teie sihtrühm oma aega veedab. Ettevõtte omanikuna peaksite oma toodete või teenuste reklaamimiseks kasutama vähemalt ühte sotsiaalmeedia kanalit.

6. Ei osata luua unikaalset müügipakkumist

Kui teil pole ainulaadset müügipakkumist, on teie toode või teenus nagu iga teinegi. Veenduge, et selgitate oma toote või teenuse sisu lahti selgelt ja lihtsalt ning mainite kindlasti ära unikaalsed müügiargumentid. Samuti peaksite veenduma, et avaldate alati uut sisu, mis on huvitav ja asjakohane.

7. Ei jälgita oma kodulehe tulemusi

Üks olulisemaid asju, mida peate tegema, on jälgida oma kodulehe toimivust. Saate kasutada Google Analyticsit, et näha, kuidas teie kasutajad teie kodulehele käituvad. Samuti peate kindlasti kontrollima, kui tõhusad on teie SEO strateegiad. Kui te seda ei tee, on teil raske oma kodulehte täiustada.

8. Ei lisata piisavalt üleskutseid tegevusele

Peate muutma kodulehe külastajatel teiega ühenduse võtmise või teie käest ostmise lihtsaks. Seetõttu vajate üleskutset tegevusele. Võite kasutada selliseid nuppe nagu "Osta kohe" ja "Võtke meiega ühendust".

Võttes neid 8 põhjust arvesse, siis on palju tõenäolisem, et teie ettevõtte digiturunduse jõupingutused ei ole maha visatud aeg ja raha. Kui vajate abi digiturunduse tulemuste parendamisel, võtke meie ühendust, et saaksime otsa vaadata teie hetke digiturunduse strateegiale ning leida üles kitsaskohad ning vajadusel need ära parandada.

Previous
Previous

Miks kasutada Facebooki reklaamis 63206 tähemärgi võimalust?

Next
Next

8 tegurit, millega kindlasti arvestada sisuloome strateegia koostamisel