Miks kasutada Facebooki reklaamis 63206 tähemärgi võimalust?

Facebookis reklaami tegemine on tõhus viis suure vaatajaskonnani jõudmiseks ning eduka reklaami loomisel on üks olulisemaid kaalutlusi tähemärkide arv. Tähemärkide arv määrab reklaamis sisalduva teksti pikkuse ja võib varieeruda 25 tähemärgist 63 206 tähemärgini. Paljude ettevõtete jaoks võib olla keeruline mõista, miks nad peaksid reklaamide loomisel kasutama kuni 63206 tähemärgi võimalust.

Teie reklaamide tähemärkide arvu saab määrata reklaamivormingu ja reklaamitavate toodete arvu järgi. Tähemärkide arvu piirang on Facebooki reklaamides üks olulisemaid tegureid, kuna see tagab, et teie sisu ja sõnumid on selged, ülevaatlikud ja teie vaatajaskonnale kergesti arusaadavad. Üks asi, mida Facebooki reklaami loomisel arvestada, on see, millist tüüpi reklaami soovite luua. On mitmeid erinevaid reklaamivorminguid, mida saab sihtida konkreetsetele kasutajatele sõltuvalt nende demograafilisest teabest või asukohast ning kõikidel reklaamivormingutel ei ole pika reklaamteksti võimalust.

Levinuim Facebooki reklaamivorming on uudistevoo reklaam, mis kuvatakse kasutaja uudistevoos. Paljudele on see reklaam tuntud kui sponsoreeritud postitus. Need reklaamid ilmuvad kasutaja uudistevoos ja tavaliselt kuvatakse postituse all või kahe postituse vahel. Sponsoreeritud reklaame saab kasutada mitmete asjade reklaamimiseks alates konkursist kuni rakenduseni. Need reklaamid võimaldavad kasutajatel reklaamiga kommenteerimise ja jagamise kaudu suhelda. Samuti saavad nad kasutada rakendust või külastada kodulehte, klõpsates reklaamil.

Just selles reklaamivormingus on võimalus kirjutada põhiteksti kuni 63206 tähemärki (Instagramis on see kuni 2200 tähemärki). See muidugi ei tähenda, et peate kõiki tähemärke ära kasutama, kui võrreldes lühema reklaamtekstiga, võib pikk reklaamtekst olla tõhusam, kuna see võimaldab teil oma pakkumist üksikasjalikumalt tutvustada. Pikk reklaamteks on eriti kasulik, kui müüte keerukat toodet või teenust või kui soovite oma reklaami lisada palju teavet. See võib olla kasulik ka siis, kui sihite kindlat publikut ja soovite veenduda, et nad näevad kogu tähtsat infot. Mida rohkem infot annate, seda parem.

Pikk reklaamtekst annab teile ka võimaluse rääkida oma publikuga isiklikul tasandil. Saate rääkida neile oma ettevõtte loost ja sellest, miks olete oma tegevuse vastu kirglik. Kui teie publik tunneb, et te olete autentne, usaldavad nad teid suurema tõenäosusega ja lõpuks ostavad teie käest.

Kuna Facebookis võistleb tähelepanu pärast nii palju reklaame, on oluline teha kõik endast olenev, et teie reklaam silma paistaks. Pikema reklaamteksti kasutamine on üks viis selleks. Kui inimesed näevad pikema tekstiga reklaami, eristub reklaam teistest ning jääb ka paremini silma.

Kui te pole kindel, kas pikk reklaamtekst sobib ka teie reklaamis kasutamiseks, kaaluge selle testimist ja selle toimivust. Võite avastada, et see on just see, mida vajate, et rohkem inimesi oste teeks. Kui vajate abi pikemate reklaamtekstide koostamisega siis võtke meiega ühendust.

Previous
Previous

Miks Metaverse on digiturunduses järgmine suur asi?

Next
Next

8 peamist põhjust, miks ettevõtted digiturundusega tulemusi ei saavuta