20 e-maili pealkirja ideed, mis suurendavad avamismäära

20 e-maili pealkirja ideed, mis suurendavad avamismäära

E-maili turundus on üks tõhusamaid viise klientidega suhtlemiseks ja müügi suurendamiseks. Kuid üks suurimaid väljakutseid e-maili turunduses on oma kampaania sõnumi kohaletoimetamine ning inimeste tähelepanu köitmine. Esimene samm selle saavutamiseks on luua huvitav ja põnev e-kirja pealkiri.

Siin on 20 pealkirja ideed, mis aitavad suurendada sinu e-kirjade avamismäära ning toovad rohkem müüki.

  1. Erakordne pakkumine: 50% allahindlus kõigile toodetele!

  2. Ainult sulle: eksklusiivne juurdepääs meie uuele kollektsioonile

  3. Kas oled valmis meie suureks allahindluseks? Vaata, mis sind ees ootab!

  4. Viimane võimalus saada meie parimaid tooteid soodushinnaga

  5. Sinu lemmiktoode on tagasi laos - telli kohe!

  6. Unustamatu kingitus ainult sinule: tasuta toode ostu sooritamisel

  7. Salajane allahindlus ainult meie e-maili tellijatele

  8. Uued trendid, uued pakkumised - vaata meie värsket kollektsiooni

  9. Sinu arvamus on meile oluline! Osale meie lühikeses küsitluses ja võida auhind

  10. Ära jäta seda võimalust kasutamata! Tasuta kohaletoimetamine ainult täna

  11. Hinnasula – soodsad pakkumised ootavad sind!

  12. Uus toode, mis muudab su elu lihtsamaks

  13. Tutvustame uut toodet, mida kõik juba ootavad!

  14. Kiirusta! Meie hitttoote viimased ekseplaarid on veel saadaval

  15. Kutsu sõber kaasa ja saate mõlemad osa boonustest

  16. Eripakkumine ainult sulle: saa osa meie VIP-klubist

  17. Unustamatu kingiidee, mis paneb naeratama

  18. Viimane võimalus: müügikampaania lõpeb homme!

  19. Vaata, mida kliendid ütlevad meie toodete kohta - nad on vaimustuses!

  20. Eksklusiivne ligipääs meie uue toote esitlusele

Oluline on luua pealkiri, mis püüab inimeste tähelepanu ja tekitab neis uudishimu avada e-mail ning uurida selle sisu. Samuti on oluline selgelt esitleda kasu või pakkumist, mida e-mail pakub, et innustada lugejaid ostma või tegevust sooritama.

Mõned näited pealkirjadest kasutavad piiratud aja või piiratud koguse elemente, mis motiveerivad neid kohe tegutsema. Teised pealkirjad kasutavad eksklusiivsust, personaalset lähenemist või tasuta boonuseid, et tekitada lugejas huvi.

Oluline on ka testida erinevaid pealkirju ja jälgida nende tulemuslikkust. A/B-testimine võib anda väärtuslikku teavet selle kohta, millised pealkirjad toimivad kõige paremini just sinu sihtgrupi puhul.

Kokkuvõttes võib öelda, et tõhusad e-maili pealkirjad suurendavad avamismäära ja aitavad saada rohkem müüki, kui need on huvitavad, uudishimu tekitavad ning püüavad võita lugeja tähelepanu. Kasuta neid ideid ja kohanda pealkirju vastavalt oma sihtrühmale ning eesmärkidele, et saavutada parimaid tulemusi oma e-maili turunduskampaaniates.

Previous
Previous

10 tegurit, mida silmas pidada digiturunduse agentuuri valimisel

Next
Next

Kuidas digiturundus aitab üleküllastunud turul konkurentsis püsida?