Mida teha, kui sotsiaalmeedia postituste orgaaniline levik on järsult langenud?

Mida teha, kui sotsiaalmeedia postituste orgaaniline levik on järsult langenud?

Kui teie sotsiaalmeedia postituste orgaaniline ulatus on langenud, ärge minge paanikasse! Sotsiaalmeedia postituste orgaaniline levik võib olla ettearvamatu. Võib juhtuda, et mõnikord on teie postitused on väga suure ulatusega ja teinekord jõuavad need vaevu teie jälgijateni.

Orgaanilise ulatuse vähenemine võib tuleneda mitmesugustest teguritest, nagu algoritmi muudatused, kvaliteetse sisu või kaasatuse puudumine. Selle artikli eesmärk on anda praktilisi näpunäiteid selle kohta, mida ettevõtted saavad teha, kui nende sotsiaalmeedia postituste orgaaniline ulatus on oluliselt langenud.

Siin on mõned asjad, mida saate teha, kui teie orgaaniline sotsiaalmeedia ulatus on järsult langenud.

1. Kontrollige oma sisustrateegiat

Esimene asi, mida peaksite tegema, kui märkate, et teie sotsiaalmeedia orgaaniline ulatus on kukkunud, on kontrollida oma sisustrateegiat. Kas postitate oma vaatajaskonnale õiget sisu? Kui inimesed näevad, et teie sotsiaalmeedia sisu on pidev reklaam, kaotavad nad selle vastu tõenäoliselt huvi. Olge postitusi luues autentne ja ehe. Püüdke leida üles konkreetne nišš ja looge oma sisu viisil, mis on teistele informatiivne, kasulik või meelelahutuslik.

2. Suurendage oma postitamise sagedust

Teine asi, mida saate teha, kui teie sotsiaalmeedia orgaaniline ulatus on kokku kukkunud, on postituste sageduse suurendamine. Kui postitate ainult üks või kaks korda nädalas, proovige postitada kolm kuni viis korda nädalas. See aitab tagada, et teie sisu näeb nädala peale kokku rohkem inimesi.

3. Kasutage asjakohaseid hashtage

Hashtagide kasutamine postitustes on suurepärane viis, kuidas oma postitustega veelgi suuremat ulatust saada. Kasutage asjakohaseid hashtage, mis on teie valdkonnas või nišis populaarsed ja kasutage neid kindlasti kõigis oma sotsiaalmeedia postitustes.

4. Suhelge teiste kasutajatega

Veel üks hea viis sotsiaalmeedia orgaanilise ulatuse suurendamiseks on suhelda teiste kasutajatega, olgu nendeks siis mõjuisikud või fännid. Kommenteerige nende postitusi, märkige nende sisu meeldivaks ja jagage seda oma jälgijatega. See aitab teil nende radarile pääseda ja loodetavasti teevad nad teie jaoks sama.

5. Reklaamige

Kui soovite oma orgaanilist sotsiaalmeedia katvust lühikese aja jooksul suurendada, kaaluge reklaamimist sotsiaalmeedia platvormil, kus oma postitusi teete. Näiteks Facebookil ja LinkedIn'il ning teistel sotsiaalmeedia platvormidel on reklaamivalikud, mis võimaldavad teil sihtida kasutajaid, kelleni soovite jõuda. Teie eelarve ei pea olema suur aga postituste reklaamimine võib anda ka tõuke selleks, et need postitused leviksid edasi ka orgaaniliselt.

Neid näpunäiteid järgides peaksite suutma suurendada oma sotsiaalmeedia postituste orgaanilist ulatust ja muuta oma sisu kasutajatele nähtavamaks. Ärge heitke meelt, kui näete mõnikord postituste ulatuses aeg-ajalt langust, sest see on normaalne ja selles pole midagi halba. Jätkake kvaliteetse sisu postitamist ja lõpuks näete tulemusi, mida soovite saavutada!

Previous
Previous

15 ideed müügi- ja turundustiimide koostöö tõhustamiseks

Next
Next

5 põhjust, miks tugev digiturunduse strateegia aitab ROI-d parandada