5 põhjust, miks tugev digiturunduse strateegia aitab ROI-d parandada
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

5 põhjust, miks tugev digiturunduse strateegia aitab ROI-d parandada

Mitte kõik ettevõtted ei suuda oma investeeringutasuvust (ROI) maksimeerida, hoolimata sellest, et nad investeerivad märkimisväärseid ressursse digitaalsetesse turunduskampaaniatesse. Siin on viis põhjust, kuidas tugev digiturunduse strateegia aitab ROI-d parandada.

Read More
7 viisi, kuidas e-kaubanduses suurendada klientide lojaalsust
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

7 viisi, kuidas e-kaubanduses suurendada klientide lojaalsust

Tänasel digiajastul arenevad e-kaubandusega tegelevad ettevõtted kiiremini kui kunagi varem. Kuid tohutu konkurentsi ja üha nõudlikumate klientidega on püsiklientide hoidmine muutumas väljakutseks. Selles artiklis käsitleme seitset tõhusat strateegiat, mis aitavad teil suurendada klientide lojaalsust ja meelitavad neid teie e-poodi uuesti külastama.

Read More
4 põhjust, miks lõpetada põdemine fännide arvu pärast
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

4 põhjust, miks lõpetada põdemine fännide arvu pärast

Ettevõtte omaniku või turundusjuhina olete võib-olla avastanud end stressis selle pärast, kui palju teie kaubamärgil on sotsiaalmeedias fänne. Lõppude lõpuks, kas fännide arv ei ole otseselt seotud teie turundustegevuse eduga? Siin on neli põhjust, miks lõpetada muretsemine fännide arvu pärast ja hakata keskenduma oma turundusstrateegia teistele aspektidele.

Read More
Kuidas teha korralik sotsiaalmeedia turundusaudit?
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

Kuidas teha korralik sotsiaalmeedia turundusaudit?

Sotsiaalmeedia turundusest on saanud iga digiturunduse plaani lahutamatu osa. Kui teil on selge arusaam kui hästi teie sotsiaalmeedia turundus toimib, siis saate oma jõupingutustest maksimumi võtta. Sotsiaalmeedia turundusauditi läbi viimine võib olla kasulik harjutus igas suuruses ettevõtetele, kuna see võib aidata teil kindlaks teha parendusvaldkonnad ja võimaldab ka ära näha, mis juba hästi töötab.

Read More
Muutke oma sisu silmapaistavaks neid 7. näpunäidet järgides
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

Muutke oma sisu silmapaistavaks neid 7. näpunäidet järgides

Internetis oleva sisu ülekülluse tõttu võib olla raske oma sisuga silma paista. Olenemata sellest, kas kirjutate blogipostitusi, loote videoid või koostate esitlusi, aitavad need 7. nõuannet kindlasti luua sisu, mis köidab teie publiku tähelepanu ja paistab silma. Selles artiklis arutleme, kuidas konkreetseid tehnikaid kasutades luua ainulaadset ja meeldejäävat sisu.

Read More
9 peamist sammu oma digiturunduse süstematiseerimiseks
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

9 peamist sammu oma digiturunduse süstematiseerimiseks

Kas soovite teie asutuse digiturundus oleks süstemaatilisem? See artikkel annab ülevaate olulistest sammudest, mis on vajalikud teie digiturunduse strateegia süstematiseerimiseks. Neid 9. peamist sammu järgides saate tagada, et teie digiturunduse jõupingutused on sujuvamad ja tõhusamad.

Read More
Mida teha sotsiaalmeedias negatiivsete kommentaaridega?
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

Mida teha sotsiaalmeedias negatiivsete kommentaaridega?

On paratamatu, et mingil ajahetkel kirjutab teile keegi teie asutuse sotsiaalmeedia lehtedele või postitustele negatiivseid kommentaare. Olgu tegemist lihtsa lahkarvamuse või täiemahulise rünnakuga, on oluline teada, kuidas olukorda konstruktiivselt ja positiivselt käsitleda.

Read More
10 levinud viga, mida sisuturundajad peavad kindlasti vältima
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

10 levinud viga, mida sisuturundajad peavad kindlasti vältima

Sisuturundus võib olla väga tõhus viis brändi tuntuse, kodulehe liikluse ja müügipäringute suurendamiseks. Sisuturundajana on oluline olla kursis levinud vigadega, mis võib maksta teile väärtuslikku aega ja raha. Siin on 10 peamist sisuturunduse viga, mida peaksite iga hinna eest vältima.

Read More
12 põhjust, miks kuvada oma ettevõtte kultuuri sotsiaalmeedias
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

12 põhjust, miks kuvada oma ettevõtte kultuuri sotsiaalmeedias

Ettevõtte kultuur on oluline mitmel põhjusel. See võib aidata töötajaid meelitada ja hoida, parandada suhtlust ja koostööd ning tõsta moraali ja tootlikkust. Oma ettevõtte kultuuri kuvamine sotsiaalmeedias võib aidata neid eeliseid võimendada. Selles artiklis toome välja 12 põhjust, miks oma ettevõtte kultuuri sotsiaalmeedias reklaamimine on hea mõte.

Read More
7 ideed, kuidas teha digiturundust väikese eelarvega
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

7 ideed, kuidas teha digiturundust väikese eelarvega

Tänapäeva digimaailmas peavad ettevõtted sageli investeerima aega ja raha selleks, et digiturunduses edumaad saavutada. Sellegipoolest on ettevõtetel endiselt võimalusi digiturunduse tegemiseks väikese eelarvega. Selles artiklis anname 7 ideed, kuidas ka piiratud eelarvega tõhusalt digiturundust teostada.

Read More
Miks Metaverse on digiturunduses järgmine suur asi?
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

Miks Metaverse on digiturunduses järgmine suur asi?

Viimastel aastatel on digiturundus läbi teinud revolutsiooni. Metaverse virtuaalrealsuse platvorm on üks põnevamaid arenguid digiturunduse valdkonnas. See pakub uut võimalust klientideni jõudmiseks ja nendega suhete arendamiseks interaktiivses ja kaasahaaravas keskkonnas.

Read More
Miks kasutada Facebooki reklaamis 63206 tähemärgi võimalust?
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

Miks kasutada Facebooki reklaamis 63206 tähemärgi võimalust?

Facebookis reklaami tegemine on tõhus viis suure vaatajaskonnani jõudmiseks ning eduka reklaami loomisel on üks olulisemaid kaalutlusi tähemärkide arv. Tähemärkide arv määrab reklaamis sisalduva teksti pikkuse ja võib varieeruda 25 tähemärgist 63 206 tähemärgini. Paljude ettevõtete jaoks võib olla keeruline mõista, miks nad peaksid reklaamide loomisel kasutama kuni 63206 tähemärgi võimalust.

Read More
8 tegurit, millega kindlasti arvestada sisuloome strateegia koostamisel
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

8 tegurit, millega kindlasti arvestada sisuloome strateegia koostamisel

Tõhusa sisuloome strateegia loomine on oluline iga ettevõtte jaoks, kes soovib oma valdkonnas konkurentsis püsida. Õige lähenemisega saavad ettevõtted luua sisu, mis samastub nende sihtrühmaga ja suurendab bränditeadlikkust. Selles artiklis käsitleme 8. tegurit, mida tuleks eduka sisuloome strateegia koostamisel alati arvesse võtta.

Read More
Kuidas SEO ehk kodulehe optimeerimine on kulutõhus meetod müügi kasvatamiseks?
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

Kuidas SEO ehk kodulehe optimeerimine on kulutõhus meetod müügi kasvatamiseks?

Kodulehe otsingumootoritele optimeerimine ehk SEO on kulutõhus viis aidata ettevõtetel oma eesmärke saavutada. SEO annab ettevõtetele võimaluse oma sisu optimeerida, muutes klientidel nende brändi veebist üles leidmise lihtsamaks. See on strateegia, mida saab kasutada mitmel erineval viisil ja mida saab kohandada iga eelarvega.

Read More
Miks on hea aeg-ajalt teha oma kodulehele analüüs?
Taavi Tammpere Taavi Tammpere

Miks on hea aeg-ajalt teha oma kodulehele analüüs?

Oluline on regulaarselt analüüsida kodulehe toimivust, et veenduda, et see on optimeeritud kasutajakogemuse ja soovitud tulemuste saavutamiseks. Selle artikli eesmärk on uurida, miks on aeg-ajalt kodulehe analüüsi tegemine kasulik.

Read More