82948938_1615525991946108_429985828176059463_o.jpg

Timber.ee digiturunduse ime ehk kuidas 80% kliente tuleb nüüd interneti kaudu!


Ka spetsiifilisi tooteid on võimalik digikanalites edukalt turundada. Kuidas? Loe edasi.

Sõna võtab Timber.ee turundusjuht Ott Krigul:

Ega ma Taavi juttu alguses väga uskuda tahtnud – peame siiski metsamüügi oksjoniplatvormi ja metsa müümise otsus ei ole mingi sokipaar, mida internetist kergekäeliselt tellida.

Kuid otsustasin siiski paar kuud proovida, et kas juhtub see ime, mida lubati. Ja juhtus! Juhtus kordades paremini.

 Kampaaniad on nii hästi üles ehitatud ja teostatud, et tänaseks, pea poolteist aastat hiljem, toimub meil üle 80% kliendisuhete loomistest interneti kaudu ning internetireklaami panustatud investeering on end mitmekordselt ära tasunud!

Ka meie klienditeeninduse kvaliteet on tõusnud – meie metsaspetsialistid saavad panustada rohkem aega klientide eest hoolitsemisele ning ei pea uute klientide leidmisele aega ja närve raiskama.

 Olen tulemuste ja koostööga väga rahul – kõik tegevused käivad konkreetse plaani järgi, kampaanial hoitakse kogu aeg silma peal - jätkame samas vaimus!

 Soovid teada kuidas teie ettevõte saaks veelgi paremaid tulemusi saavutada? Broneeri endale tasuta digiturunduse diagnostika konsultatsioon siit.

Soovid saavutada digiturundusega samasuguseid tulemusi?

Broneeri Tasuta Strateegia Sessioon

Previous
Previous

Multimeister maandumislehe loomine ja digiturunduse teostamine

Next
Next

Liven sotsiaalmeedia kampaania